lördag 2 januari 2010

lördag 2.1.2010

Hade lite sovmorgon idag och steg upp först vid 10-tiden. Stod på vågen och märkte att jag var över i kg tyngre än igår morgon. Nå, det visste jag ju att jag skulle vara för jag märkte redan i går kväll att jag hade mycket vätska i kroppen.

Idag har jag ätit ganska ensidigt. Stekte hamburgerbiffar och åt det både till brunch och middag tillsammans med sallad, ostskivor och grekisk yoghurt blandad med pepparfärskost. Riktigt gott. Suger gör det nu speciellt mot kvällen så det fick bli cashewnötter och två rutor 70% colacrispchoklad. Inte bra men jag är ändå nöjd för familjen har stoppat i sig chips som lämnat sedan nyårsafton. Det vill jag också ha känner jag. Har köpt sockerfri lemonad för det har jag bestämt mig för att jag kommer att dricka. Det får vara lite som min belöning.

Sena kväleln blev det rejält sug och jag kunde inte stå emot. Jag måste få nåt att äta. Det blev medwurst och skinka som jag kryddade med pizzakryddor. Sedan lite blåmögelost och vanlig ost på och in u ugnen och gratineras. Väldigt gott var det också.

2 kommentarer:

  1. Härligt att du vill vara med på Rivstart. Jag lägger till dig på listan och länkar til dig. Hoppas att det är OK.
    Kram och pepp

    SvaraRadera